چهارمین رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت از فردا آغاز می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::مرحله چهارمین رزمایش هوای فدائیان حریم و ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا جمعه(29 آذر ماه) با شرکت کلیه پایگاه­های نیروی هوایی در سراسر کشور و با محوریت پایگاه شکاری شهید سر لشکر خلبان عبدالکریمی بندر عباس در منطقه عمومی جنوب کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه عمومی رزمایش با اعلام خبر فوق افزود: موج دوم این رزمایش با شرکت انواع هواپیماهای شکاری رهگیر،شکاری
بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی در منطقه عمومی رزمایش و بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس از فردا  به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این رزمایش در سه موج طرح ریزی شد که موج اول آن مرحله
گسترش، شناسایی و دریافت و انتقال اطلاعات رزمی می باشد که در این مرحله خلبانان شجاع و جوان نیروی هوایی وسایل پرنده خود را در ساعات مختلف شبانه روز در مناطق مختلف عملیاتی انتقال داده و بلافاصله شناسایی اهداف از پیش تعیین شده را انجام دادند.

امیر سرتیپ برخور خاطر نشان کرد:در موج دوم رزمایش، اهداف شناسایی شده مورد اصابت قرار خواهند گرفت. مرحله سوم نیز با رویکرد پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت :خلبانان و نیروهای فنی و عملیاتی در این رزمایش با رعایت کلیه نکات مورد نظر عملیاتی و اطلاعاتی شرکت کننده واگذار شده را به مناطق مشخص شده انتقال خواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه افزود:هدف رزمایش حریم ولایت چهار، اجرای رزمایش های تقویمی و سالیانه، تمرین عملیات در شرایط واقعی، به روز رسانی سامانه ها و آزمایش دست آوردهای دفاعی و نمایش گوشه­ای از اقتدار رزمی نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ برخور با اعلام این مطلب که محور فنی رزمایش حریم ولایت چهار، درگیری
هوا به هوا و انهدام اهداف پرنده می باشد، گفت:نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیرو های مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری وظیفه حمایت و حراست از پهنه هوایی کشور را بر عهده دارد و پیام این رزمایش برای کشور های منطقه، امنیت، ثبات، دوستی و صلح پایدار می باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا